tweede reis - Reisverslagen van Emma Louise - WaarBenJij.nu tweede reis - Reisverslagen van Emma Louise - WaarBenJij.nu

tweede reis

Goedendag mensen,

Na Thailand heb ik een woelige tijd gehad thuis..... Veel drukte werken en allerlei andere dingetjes. Maar tussen de bedrijven door heb ik wel mijn nieuwe trip geboekt: een taalreis nr Spanje..... wrm een taalreis?? Nou ik wil heel graag meer gaan reizen en evt (vrijwillgers)werk gaan doen in Latijns Amerika.... Drm wil ik die taal heel graag leren.... En spaans is natuurlijk gewoon een mooie taal en altijd handig als je t spreekt... En dat combineren we natuurlijk graag met een buitenlands tripje.... Ik ga helemaal nr zuiden van spanje, andalucia.... Vliegen nr malaga, en dan nr Ronda, waar de school ook is.... Tschijnt er sprookjesachtig mooi te zijn & mooi weer.... En er zitten bergen en veel natuur, dat is waar ik voor ga.... Zeker wel ff wat trektochten doen door de bergen en fietsen & wandelen enz......

Nou jullie horen me als ik er ben....

GR

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2011

laatste dagen en weer nr huis

28 September 2011

school

22 September 2011

weer terug nr de school

14 September 2011

een levend sprookje

09 September 2011

gevaar
Emma

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 28185

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 27 Januari 2014

Zuid Amerika

21 April 2013 - 21 Juli 2013

Maleisie en zuid oost azie

07 Juni 2012 - 17 Juli 2012

Talenreis en rondreis Midden Amerika

06 Januari 2012 - 30 Januari 2012

tweede reis

Landen bezocht: