eerste lesdagen - Reisverslag uit Ban Nong Daeng, Thailand van Emma Louise - WaarBenJij.nu eerste lesdagen - Reisverslag uit Ban Nong Daeng, Thailand van Emma Louise - WaarBenJij.nu

eerste lesdagen

Door: emmabregonje

Blijf op de hoogte en volg Emma

19 Augustus 2011 | Thailand, Ban Nong Daeng

Zo alweer twee dagen aan het lesgeven, vandaag al meteen alleen. Spreek al wel wat thaise woordjes, maar het is moeilijk onthouden. Ik weet niet zeker of de kinderen het begrijpen, ze schrijven het wel allemaal netjes op, maar goed...

De leraren spreken ook allemaal weinig tot geen engels, dus ja, beetje moeilijk dan, maar komt goed...

Mijn gastvrouw is zoooo lief, alleen 's ochtends is het weleens vermoeiend om alle zinnen meerdere malen te moeten herhalen, maar dan schrijf ik het op en dan begrijpt ze het.
Vh weekend neemt ze me mee naar een andere regio in Thailand, dus krijg ik ook nog wat te zien.
Waar ik nu zit is het echt heel primitief, met huizen op palen en van golfplaten en waar de mensen zelf hun rijst kweken, dus maak ik het echte thaise leven mee. Is even wennen, maar spreekt mij wel meer aan dan die plekken met het massatoerisme. Toch wel blij dus dat ik dit gedaan heb, al blijft het een uitdaging met de taal!!!!

Meer info volgt!!!!

  • 19 Augustus 2011 - 07:18

    Roxanne:

    Hey, ik ben al een trouwe volger van je reisverhalen!! Heel veel succes met lesgeven x Rox

  • 19 Augustus 2011 - 08:01

    Irma:

    Ben een collega van Patrick en hoorde dat je in Thailand zit. Als je nog in Bangkok komt en je hoeft niet te shoppen of zo, dan heb ik een tip voor je om een fietstocht te doen bij Co van Kessel om Bangkok op een andere manier te zien, is erg leuk.
    Nog veel plezier.

  • 19 Augustus 2011 - 14:09

    Alexander B:

    Ziet er allemaal goed uit! Moet je natuurlijk wel naar een thaibokswedstrijdje gaan in Lumpini stadion

  • 19 Augustus 2011 - 20:23

    Frida Wagenborg:

    nou dat klinkt allemaal goed, straks spreek je nog thais. Lesgeven aan thaise kinderen als je de taal niet spreekt. Vind het erg leuk dat je dit allemaal doet.

    Groetjes mama norman en en een vreselijk ondeugende lester.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 28276

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 27 Januari 2014

Zuid Amerika

21 April 2013 - 21 Juli 2013

Maleisie en zuid oost azie

07 Juni 2012 - 17 Juli 2012

Talenreis en rondreis Midden Amerika

06 Januari 2012 - 30 Januari 2012

tweede reis

Landen bezocht: