laatste dagen en weer nr huis - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Emma Louise - WaarBenJij.nu laatste dagen en weer nr huis - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Emma Louise - WaarBenJij.nu

laatste dagen en weer nr huis

Door: emmabregonje

Blijf op de hoogte en volg Emma

09 Oktober 2011 | Thailand, Kanchanaburi

Zo, na de school doorgegaan nr chaiyapum, daar paar n8en geslapen en toen nr kanchanaburi.... Kon hier op de 1 of andere manier me draai niet zo vinden... Op t eerste resort slecht geslapen dus erna nr een ander resort gegaan daar wast wel relaxed... Lieve NL mensen leren kennen en lekker opt water geslapen (de kamers lagen opt water dus ging af en toe heen en weer)

Ondanks de vermoeidheid nat wel de highlights van kanchanaburi bezocht, erawan watervallen, death railway, hellfire pass en bridge over river kwai... Erg mooi.

Verder een spa bezocht en verder eigen niks gedaan... Voorbereid op me terugreis dan... Ben nu ook al thuis.....

De dag vd terugreis vooral gerust, ik vloog savonds om 23:30 en had eigenlijk 13 uur moeten w8en op istanbul airport... Dat werden er godzijdank 7 (volgens WTC was de ticket ABSOLUUT niet wijzigbaar, vreemdgenoeg was het ter plekke een fluit van een cent)

Was me backpack wel op de latere vlucht gezet maar die had ik n dag later al thuis...

Reis nr huis duurde 31 uur in totaal dus wel pittig ben ook nog steeds moe en werken gister was zwaar..... Maar heb hopelijk snel ander werk, morgen gesprek....

Ik zet zo de foto's erop, dus dan eindelijk plaatjesplezier....
Voor iedereen die me verslag heeft gevolgd: dank voor de interesse!!!


  • 09 Oktober 2011 - 16:04

    Mandy Verhagen:

    Gelukkig dat je weer veilig en wel thuis bent. Ben benieuwd naar je fotootjes! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 28246

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 27 Januari 2014

Zuid Amerika

21 April 2013 - 21 Juli 2013

Maleisie en zuid oost azie

07 Juni 2012 - 17 Juli 2012

Talenreis en rondreis Midden Amerika

06 Januari 2012 - 30 Januari 2012

tweede reis

Landen bezocht: