weekend - Reisverslag uit Ban Nong Daeng, Thailand van Emma Louise - WaarBenJij.nu weekend - Reisverslag uit Ban Nong Daeng, Thailand van Emma Louise - WaarBenJij.nu

weekend

Door: emmabregonje

Blijf op de hoogte en volg Emma

28 Augustus 2011 | Thailand, Ban Nong Daeng

Zo, tis eigenlijk best rustig aan hier, begin me een beetje te vervelen, dus ben ik blij dat ik vd week verder op pad ga richting Laos, het land wat ik eigenlijk nog liever wilde zien dan Thailand, wat ook heel leuk is natuurlijk...

Gisteren nog even naar de markt geweest en een national parc, savonds op tijd naar bed. Er is verder niet zoveel te doen hier...
Wat wel opvalt is dat de mensen ontzettend vriendelijk en gastvrij zijn, ze zijn heel arm maar nodigen je toch uit te komen eten en laten dan nog speciaal dingen voor je halen ook, ook al zeg je dat dat niet hoeft...

Verder is het echt grappig om de gezichten van de mensen te zien die mij voorbij zien fietsen, wandelen of joggen (jaja ook op vakantie moet ik in vrom blijven) en de meeste willen een foto van me maken. SUAY SUAY!!! zeggen ze dan, wat mooi betekent, krijg niets anders te horen dan dat, nou vind ik niet erg haha...

Nou jullie horen later weer van me Gr XX Emma

• 28 Augustus 2011 - 11:27

Alexander:

wat een grapjassen daar! alles goed voor de rest, niet teveel last van de warmte, of valt dat wel mee.