Banos - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Emma Louise - WaarBenJij.nu Banos - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Emma Louise - WaarBenJij.nu

Banos

Door: emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

19 November 2013 | Ecuador, Baños

Ok, vamos a ver..... Ik zit nu dus al 5 dagen (of zes??) in banos.... Het is hier super, relaxte sfeer, goedkope en goede hotels.. en superveel fucking brute activiteiten. Zo heb ik al een watervallentour gedaan, een paardrijtour en een canopy (zipline) tour... verder veel partyen, termale baden nemen en slapen..... wat krijg ik een dorst van al dat drinken zeg!!! ik kom veel leuke mensen tegen, zowel locals als reizigers en het leuke is, dat je diezelfde reizigers later dan weer tegenkomt... echt super leuk!!!!

Ik ben vanavond natuurlijk weer eens uitgenodigd voor een party hier, maar ik wil morgen heel graag canyoning doen, dat betekent dat je met touwen allerlei watervallen afdaalt, supervet!!! ik bescherm mezelf dus maar door GEEN geld voor cocktails enz mee te nemen als ik ga eten anders weet ik het wel weer.... zo en nu maar eens een kop koffie scoren en een spa induiken.. pff heb ik het zwaar zeg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Baños

Zuid Amerika

Ik backpack drie maanden door zuid amerika

Recente Reisverslagen:

28 December 2014

Costa Rica 2

07 December 2014

Nicaragua en Costa Rica

18 November 2014

Mexico deel 3, Belize en Honduras

28 Oktober 2014

Mexico deel twee Yucatan

20 Oktober 2014

Mexico deel 1
Emma

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 28250

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 27 Januari 2014

Zuid Amerika

21 April 2013 - 21 Juli 2013

Maleisie en zuid oost azie

07 Juni 2012 - 17 Juli 2012

Talenreis en rondreis Midden Amerika

06 Januari 2012 - 30 Januari 2012

tweede reis

Landen bezocht: