Banos - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Emma Louise - WaarBenJij.nu Banos - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Emma Louise - WaarBenJij.nu

Banos

Door: emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

19 November 2013 | Ecuador, Baños

Ok, vamos a ver..... Ik zit nu dus al 5 dagen (of zes??) in banos.... Het is hier super, relaxte sfeer, goedkope en goede hotels.. en superveel fucking brute activiteiten. Zo heb ik al een watervallentour gedaan, een paardrijtour en een canopy (zipline) tour... verder veel partyen, termale baden nemen en slapen..... wat krijg ik een dorst van al dat drinken zeg!!! ik kom veel leuke mensen tegen, zowel locals als reizigers en het leuke is, dat je diezelfde reizigers later dan weer tegenkomt... echt super leuk!!!!

Ik ben vanavond natuurlijk weer eens uitgenodigd voor een party hier, maar ik wil morgen heel graag canyoning doen, dat betekent dat je met touwen allerlei watervallen afdaalt, supervet!!! ik bescherm mezelf dus maar door GEEN geld voor cocktails enz mee te nemen als ik ga eten anders weet ik het wel weer.... zo en nu maar eens een kop koffie scoren en een spa induiken.. pff heb ik het zwaar zeg