Mexico deel twee Yucatan - Reisverslag uit Valladolid, Mexico van Emma Louise - WaarBenJij.nu Mexico deel twee Yucatan - Reisverslag uit Valladolid, Mexico van Emma Louise - WaarBenJij.nu

Mexico deel twee Yucatan

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

28 Oktober 2014 | Mexico, Valladolid

Ok laatste zin in vorige verslag was dat ik met de nachtbus naar Merida ging... Helaas ben ik op die bus tijdens mijn slaap beroofd van mijn laptop en camera en moest ik de dag erna aangifte gaan doen om hiervan een akte te verkrijgen. Dit nam een dag in beslag maarja het moet nu eenmaal omdat de verzekering anders niet uitkeert. Dale, Merida drukke stoffige stad met veel uitlaatgassen maar wel een leuk centrum, heb mezelf meteen ff laten mexican waxen hier dus kan er weer eventjes tegenaan!!!!!

Bezienswaardigheid in de buurt van Merida is Uxmal en Ruta Puuc wat erg mooi en interessant moet zijn maar helaas ging die bus alleen op zondag en heb ik dit gemist :( Heb wel nog een andere ruIne met een lange moeilijke naam bezocht maar verder was mijn verblijf in Merida niet echt om over naar huis te schrijven ........ Hierna doorgetrokken naar Vallalodid, eigenlijke plan was Piste maar ook dit plan mislukte...... Eenmaal in Vallalodid na even zoeken en wat moeite een leuk (zeer veel waar voor geld) hotel gevonden waar ik even bijgetankt heb want in Merida ben ik elke morgen wel door verschillende geluiden geforceerd wakker geworden en dat breekt op...... Zondag eerste dag hier een cenote (water in grot waarin je zwemmen kan) bezocht per fiets en gisteren Chitzen Itza, mooie maar zeer overtoeristische mayasite!!! Maar wel bien impressionante zeer mooi!!!!

Ook vandaag liep me planning weer in de soep :( wilde naar een Ruine met de naam ek balam en nabij geleden cenote waar je ook extreme sporten kan beoefenen gaan, maar ook hiervoor is slechts eens in de week transport gvd echt balen had er zo een zin. Morgen naar Tulum een mooie badplaats met ruines een nabij gelegen natuurgebied en yoga retreats etc meer info volgt daar!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Valladolid

Zuid Amerika

Ik backpack drie maanden door zuid amerika

Recente Reisverslagen:

28 December 2014

Costa Rica 2

07 December 2014

Nicaragua en Costa Rica

18 November 2014

Mexico deel 3, Belize en Honduras

28 Oktober 2014

Mexico deel twee Yucatan

20 Oktober 2014

Mexico deel 1
Emma

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 28158

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 27 Januari 2014

Zuid Amerika

21 April 2013 - 21 Juli 2013

Maleisie en zuid oost azie

07 Juni 2012 - 17 Juli 2012

Talenreis en rondreis Midden Amerika

06 Januari 2012 - 30 Januari 2012

tweede reis

Landen bezocht: