laatste week op de eerste school - Reisverslag uit Ban Nong Daeng, Thailand van Emma Louise - WaarBenJij.nu laatste week op de eerste school - Reisverslag uit Ban Nong Daeng, Thailand van Emma Louise - WaarBenJij.nu

laatste week op de eerste school

Door: emmabregonje

Blijf op de hoogte en volg Emma

31 Augustus 2011 | Thailand, Ban Nong Daeng

Het is een chaos hier. Maandag hoefde ik maar 1 les te geven, gister en vandaag stond ik ineens in een andere school, ik vlieg van hot naar her....

Daar mijn homestay wordt omgeven door een roedel wolven (iedere familie heeft minimaal 1, meestal bakbeest van een hond, die behoorlijk waaks zijn) die tot savonds 0:00 aan een stuk blaffen en mijn gastvrouw er iedere morgen fanatiek om 18:00 uitgaat, ben ik inmiddels aan het einde van me latijn...

Morgen vertrek ik nr Chayapum om daar 1 nacht te verblijven bij een medewerker van een vrijwilligersorganisatie en erna vertrek ik naar Laos.
Als ik daar eenmaal ben aangekomen volgt er nader bericht....

Gegroet

Emma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 28176

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 27 Januari 2014

Zuid Amerika

21 April 2013 - 21 Juli 2013

Maleisie en zuid oost azie

07 Juni 2012 - 17 Juli 2012

Talenreis en rondreis Midden Amerika

06 Januari 2012 - 30 Januari 2012

tweede reis

Landen bezocht: