Kapit en omgeving: Longhouse Tour fucking crap!! - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Emma Louise - WaarBenJij.nu Kapit en omgeving: Longhouse Tour fucking crap!! - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Emma Louise - WaarBenJij.nu

Kapit en omgeving: Longhouse Tour fucking crap!!

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

03 Mei 2013 | Maleisië, Kuching

JONGES HIER EVEN HET BEWIJS DAT HET ECHT NIET ALLEEN maar rozengeur en manenschijn is om rond te reizen.
Soms maak je net ff de verkeerde keuze, en dan moet je wel betalen. Zoals een 2 daagse longhouse trip. wat een afgrijselijke bedoening zeg.
Basic facilities boeien me niet. Maar zeg me niet vantevoren dat het superstil is en ik er lekker zal slapen met mijn slaapstoornis als je weet dat dat niet zo is.
En dan achteraf zeggen: longhouse never quiet!!! ja gvd zeg dat dan ook niet wees gewoon fucking eerlijk, echt een klote streek en in verhouding VEEL te duur...
Ben nu moe en baal als een stekker, meteen terug in kapit de boot terug gepakt naar sibu.... fuck kapit ik snap niet dat een andere reizigster mij dit aanbeveelde het is helemaal 100% NIKS daarzo, het verschrikkelijkste van mijn vakantie tot nu. Vanaf nu houd ik me gewoon aan me eigen plannen, ik ben hier voor oerwoud en niet voor een vies stinkend en luidruchtig longhouse......

Lekker op de boot nu alleen ze hebben altijd zo'n stomme tv hangen die weer veel te veel herrie maakt, ja alles is echt ff kut nu, ik heb een volle nacht goede slaap nodig... Maarja daar ALLES tot nu toe gewoon vet luidruchtig was ga ik ervan uit dat dat voorlopig niet gebeurt.... achja we zien het wel he wanneer ik instort..... gvd gvd gvd leuk hoor... ik baal hier echt van mijn vakantie is tot nu toe niet echt wat ik ervan verwacht had... Had ook wel hele hoge verwachtingen vor borneo misschien vallen die gewoon tegen, maar ik vestig mijn hoop nu eerst nog even op sabah het andere eiland van maleisisch borneo.... miss wordt het daar nog wat en anders, ja dan weet ik het dan heb ik het gezien en dan gaan we gewoon terug nr het schiereiland en ga ik eerst ff relaxern opn eiland ofzow.... ben t goed beu steeds die te korte nachten...

Gelukkig ben ik inmiddels aangekomen in bintulu en was een vriendelijke local zo aardig om mij met zijn auto naar het centrum naar een keurig hotel te brengen.
Heb nu een nette kamer op de top en op de hoek ah einde vd gang het lijkt erop dat dit EINDELIJK eens een stille nacht gaat worden...
De kamer ziet er iig keurig uit... Nouja hopen en duimen op een goede nacht dan maar, morgen miss NP.

Volgende dag: jeeeej eindelijk een rustige stille nacht gehad... Ben nog steeds een beetje moe van alle opgebroken nachten maar voel me iig een stuk beter!!!
wat is slaap toch belangrijk voor een mens... zo met mijn ontmoette local naar Simalajau NP. Weer ff wat natuur opsnuiven, waar ik voor nr Borneo kwam!!!!!

Nadere info volgt!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 28246

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 27 Januari 2014

Zuid Amerika

21 April 2013 - 21 Juli 2013

Maleisie en zuid oost azie

07 Juni 2012 - 17 Juli 2012

Talenreis en rondreis Midden Amerika

06 Januari 2012 - 30 Januari 2012

tweede reis

Landen bezocht: