Tikal en Lago atlilan en EL SALVADOR - Reisverslag uit Juayúa, El Salvador van Emma Louise - WaarBenJij.nu Tikal en Lago atlilan en EL SALVADOR - Reisverslag uit Juayúa, El Salvador van Emma Louise - WaarBenJij.nu

Tikal en Lago atlilan en EL SALVADOR

Door: emmabregonje

Blijf op de hoogte en volg Emma

13 Juli 2012 | El Salvador, Juayúa

Zo mensen echt goed ziek geweest in Flores. In de bus voelde ik me al verschrikkelijk en savonds alles eruit gegooid, dagen erna flinke buikgriepverschijnselen en zeer moe. De TOUR van Guatemala, Tikal, hierdoor ook met veel moeite gedaan.... Maar tóch gedaan..

Na tikal savonds met een nachtbus naar Panajachel, sochends na 14 uur eindelijk aangekomen. Hier goed uitgeziekt en bijgekomen en lekker op de martk rondgestruind en een bootocht gedaan op lago atlilan.

Daarna besloten om toch nog even in el salvador te gaan kijken en WAT BEN IK BLIJ DAT IK DAT BESLOTEN HEB. Echt supermooi hier en een leuke sfeer, zit nu op de ruta de las flores, en doe verschillende dorpjes aan en maak tours naar watervallen. Hiervoor op het strand geweest maar dat viel tegen. EEN LOKALE BUSTRIP GEMAAKT WAT IS DAT LEUK. Vanaf nu zoveel mogelijk met de lokale bus reizen, is veel goedkoper en heel gezellig. Rijden in oude opgepimpte amerikaanse schoolbussen en de meeste hebben muziek. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.....

Morgen nog een tour van 7 watervallen en dan door naar Santa anna. Erna nog ruïnes en een vulkaan bekijken en dan snel terug naar antigua, want dinsdag 17 juli vlieg ik terug naar NL. Tot volgende week mensen!!!! adios!!!!