aankomst emma KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Emma Louise - WaarBenJij.nu aankomst emma KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Emma Louise - WaarBenJij.nu

aankomst emma KL

Blijf op de hoogte en volg Emma

30 April 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dag 1, 2 en 3: aankomst Kuala Lumpur

Na een lange vlucht van 12 uur met een afgrijselijk hard tot door het ruggenmerg heengaand gillend kind aan boord eindelijk geland op KL IA.
Maar dan ben je er nog niet... Helemaal kapot want 12 uur gevlogen voor onze biologische klok is het 0.00 snachts maar daar 06:00 in de ochtend.
Dusja tussen de stressende en naar het werk reizende mensen door met de KLIA express naar KL sentral. Wel een brute trein want hij glijdt over het spoor maar daar betaal je ook voor.
Nouja ik had dus helemaal niks geboekt, maar wist al wel dat chinatwon de beste plek was om aan te meren. Naar chinatown dus... Ingecheckt in een single room en eerst ff de oogjes sluiten voor een paar uurtjes want ik was toch wel HEEEEL moe..... Erna ff de buurt verkent nou toch best aardig voor een Chinatown in zo'n grote stad maar wel druk....

Op de 2e dag eerst eens even flink uitgeslapen en toen naar de grote stad de Petronas towers bekijken EN pinnen want dat lukte tot mijn schrik niet in Chinatown.... Maar daar gelukkig wel... Beetje rondgelopen vond er niet zoveel aan al die grote gebouwen Petronas towers enige mooie gebouw verder vind ik het gewoonweg afschuwelijk, maarja er zijn mensen die het geweldig vinden .. :-( Ingecheckt in een guesthouse, leek me wat gezelliger en goedkoper maar ja het was toch echt te luidrichting voor mij, dus op dag 3: weer naar een ander hotel, een Chinees hotel, daar heb je hier in Maleisie redelijk waar voor je geld alleen ja, het is wel weer luidruchtig, er zat een woonruimte boven me en af en toe leek het wel of ze een hele volksverhuizing uitvoerde, ook midden in de nacht!!! Maar wel airco en een eigen douche met toilet EN een balkon voor 15 eurie... Dat lijkt weinig maar Thailand en Laos waren nog veel goedkoper dus ik vind het nog duur. Maar ik ga echt niet in een dorm liggen, wat de meeste backpackers doen, dat is echt niet aan mij besteedt. Dag 3 in KL was wel de leukste, want ben toen met een hop onn hop off tour gegaan en heb daarmee lake gardens en KL bird park verkend. Dat was echt verassend leuk en verfrissend... echt heel mooi.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 28175

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 27 Januari 2014

Zuid Amerika

21 April 2013 - 21 Juli 2013

Maleisie en zuid oost azie

07 Juni 2012 - 17 Juli 2012

Talenreis en rondreis Midden Amerika

06 Januari 2012 - 30 Januari 2012

tweede reis

Landen bezocht: