Honduras en Guatemala city (el ciudad peligrosa) - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van Emma Louise - WaarBenJij.nu Honduras en Guatemala city (el ciudad peligrosa) - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van Emma Louise - WaarBenJij.nu

Honduras en Guatemala city (el ciudad peligrosa)

Door: emmabregonje

Blijf op de hoogte en volg Emma

18 Juni 2012 | Honduras, Tegucigalpa

jajaja een druk weekend achter de rug... werk zaterdagnacht om 04:00 opgehaald om nr Copan Honduras te gaan... Een lange trip en iedereen was nat kapot moe... Afijn eindelijk daar, bleek dat we makkelijk een shuttle later hadden kunnen nemen (mr dit MOEST volgens het bureau) want de trip nr de ruines was pas uren later en duurde helemaal niet zolang...

Afijn de ruines bekeken dus erg mooi!! Echt gaaf om te zien en zeker als je nagaat dat de eerste maya's zich daar al DUIZENDEN jaren voor christus settelden.. Honduras is een heel leuk en fleurig land... Ik had enkel gehoord dat er niet veel aan was maar ik had het liefst nog even doorgereisd daar maar dat paste niet in het schema helaas. Ach een inspiratie voor de volgende keer dan maar. Het is verder ontwikkeld en de mensen zien er dan ook beter en gelukkiger uit...

vanochtend naar een vogelpark gegaan hier hoef ik niet veel over te zeggen als je de foto's op FB bekijkt weet je al dat het super was....

Op de terugweg eindelijk bij daglicht een indruk gekregen van Guatemala. mijn indruk : OM MIJN GOD WAT IS HET HIER ARM... Echt niet normaal alle dorpjes waren gewoon krottenwijken... En Guatemala City.... Tsja het is gebouwd op bergen en bestaat uit vele krottenwijken.... Je moet je dat dan voorstellen als van krotten aan mekaar gebouwde wijken ong zo groot als half spijk city... Uiteraard zijn er ook wel gewone huizen maar er is voornamelijk armoede... Vond het wel indrukwekkend om te zien... Zo arm en zo groot... Afijn weer terug in antigua op school en we zullen deze week wel zien wat het brengt maar ik denk weinig lessen... Nou jongens tot snel!!!!