Spaanse lessen - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Emma Louise - WaarBenJij.nu Spaanse lessen - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Emma Louise - WaarBenJij.nu

Spaanse lessen

Door: emmabregonje

Blijf op de hoogte en volg Emma

11 Juni 2012 | Guatemala, Antigua

Ik zit op een schooltje in Antigua om drie weken spaans te gaan doen.. Er doen zich hier echter wat problemen voor. De school wordt beheerd door iemand die fysiek niet aanwezig is. Hij neetm reserveringen aan en int het geld.. Maar de mensen die hier fysiek de boel runnen zien daar weinig tot niks van.. Gelukkig merk ik hier weinig van ik heb een mooie kamer en krijg me lessen en eten... Maar voor de mensen hier is het natuurlijk wel sneu... Een koppel dat hier nu gestudeerd heeft uit de VS is bezig de school over te nemen....
Verder ligt de school mooi aan de rand vh stadje met uitzicht op 1 van de 3 vulkanen die Antigua omringen. Antigua is verder een leuk en gemoedelijk stadje met een relaxte sfeer. Ik zal naast de spaanse lessen de komende weken enkele excursies doen.. Maar dat ga ik nu niet helemaal vertellen want ik zal daar aparte verslagen van plaatsen....