aankomst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Emma Louise - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Emma Louise - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: emmabregonje

Blijf op de hoogte en volg Emma

11 Augustus 2011 | Thailand, Bangkok

Een lange vliegreis geeindigd met veel koppijn. Ik heb niet echt de beste buurt uitgekozen om te verblijven, veel te druk.... Maar tis maar voor 2 nachten dan ga ik door naar de jungle, waarvoor ik gekomen ben....

Mensen zijn idd erg lief hierzo. Eten kan voor heel weinig geld, helemaal bij eetstalletjes tussen de locals, maar dan slaan de vlammen wel uit je mond!!!!

Morgen een stadswandeling maken door Bangkok, tempeltjes kijken, nadere info volgt...

Gr Emma

  • 11 Augustus 2011 - 14:00

    Patrick:

    niks te melden, ik heb je stukje gelezen. Kijk maar uit met het eten daarzo. Xjes

  • 14 Augustus 2011 - 08:41

    Frida Wagenborg:

    He Emma,
    hoe is het daar, erg warm?
    Wij zijn weer terug van vakantie, erg leuk maar weer was niet altijd goed.
    Ik hoop dat je het naar je zin hebt,kijk inderdaad maar uit met het eten daar vooral met vlees!
    Naar de jungle? ga je dan alleen of met een groep? PAS GOED OP JE ZELF!
    LIEFS Norman en mama en een knuf van Lester

  • 15 Augustus 2011 - 14:00

    Peter U:

    Hoi Emma,
    Leuk dat je nu op pad bent in een schitterende en boeiende omgeving. Je weet dat ik daar zelf ook even heb rondgezworven en mijn zoon nog veel langer. Een hele fijne reis gewenst en laat je niet te veel meezuigen in de backpackers jungle. De echte jungle is het probleem niet.
    Veel plezier, Peter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 05 Aug. 2011
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 28174

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 27 Januari 2014

Zuid Amerika

21 April 2013 - 21 Juli 2013

Maleisie en zuid oost azie

07 Juni 2012 - 17 Juli 2012

Talenreis en rondreis Midden Amerika

06 Januari 2012 - 30 Januari 2012

tweede reis

Landen bezocht: